تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

 Game Guardian برای اندروید فقط یک ابزار شگفت انگیز هک بازی های اندرویدی است که می توانید با آن ارزش هر برنامه و بازی را تغییر دهید. Game Guardian تنها برنامه کاربردی و ابزار تغییر ارزش بازی است که برای Android Marshmallow و Nougat موجود است. من این ابزار را بیش از صد بازی آزمایش کرده ام و فقط مانند یک جذابیت کار می کرد.

Game Guardian در Google Play Store موجود نیست ، اما خوشبختانه این برنامه به صورت رایگان از اینجا قابل بارگیری است. در زیر من لینک دانلود مستقیم APK Game Guardian را اضافه کرده ام.

Game Guardian با نام GGurdian نیز شناخته می شود. یکی از مواردی که قبل از استفاده یا بارگیری فایل APK Game Guardian از زیر باید انجام دهید این است که برای کارکردن این ابزار در Android خود ، دستگاه شما باید دسترسی روت داشته باشد. بدون دسترسی روت ، Game Guardian روی هیچ نسخه اندرویدی شما کار نمی کند.
این تنها الزاماتی است که باید برای اجرای برنامه Game Guardian در تلفن Android خود انجام دهید. این ابزار تقریباً برای همه بازی های آفلاین از جمله بازی های آنلاین نیز کار می کند ، برای مثال- Angry Birds 2 ، Ludo Bing ، Hitman Sniper ، Need for Speed ​​، Candy Crush و موارد دیگر. 99.99 chance احتمال وجود دارد که بتوانید ارزش هر بازی آفلاین را تغییر دهید و می توانید شانس 50-50 خود را در بازی های آنلاین امتحان کنید. این برنامه بسیار عالی است ، می توانید از آن در تلفن خود استفاده کنید. بسیاری از برنامه های دیگر مانند این موجود است ، اما این یکی بهترین است.
ویژگی های Game Guardian

من مطمئن هستم که شما کنجکاو هستید که درباره ویژگی ها و نحوه استفاده از Game Guardian در Android بدانید. پس از تأیید دسترسی ریشه ، می توانید ویژگی های زیر را به صورت رایگان تجربه کنید:

    هر مقدار از یک بازی Android را هک کنید
    هر مقدار از یک برنامه Android را هک کنید
    سرعت بخشیدن به هر بازی اندرویدی
    هر بازی اندرویدی را کند کنید
    افزایش سرعت و برنامه Android
    سرعت پایین و برنامه Android
    یک هک تمیز انجام دهید
    آسان برای استفاده
    بین 0 تا 999،999،999 جستجو کنید
    و غیره

البته ، ویژگی های بیشتری در Game Guardian وجود دارد ، اما این ویژگی های مورد نیاز و محبوب ترین برنامه است.
Game Guardian APK بارگیری آخرین نسخه 8.24.1

در زیر من لینک دانلود مستقیم بازی Guardian آخرین نسخه 8.24.1 را در زیر اضافه کرده ام. Game Guardian برای بارگیری از Google Play Store در دسترس نیست. اگر س aboutالی در مورد فایل APK در زیر اضافه شده است ، به شما بگویم که ما فایل APK برنامه را مستقیماً از وب سایت برنامه نویس جمع آوری کرده ایم. لینک دانلود بازی Game Guardian APK 8.24.1 که در زیر آمده است ، و با ساده تر شدن فرایند بارگیری ، لینک دانلود مستقیم فایل را اضافه کرده ام.




می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : سه شنبه 19 مرداد 1399 ساعت : 22:34
بازدید : 404

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: